fredag den 30. juli 2010

LAN

At koble sin stationær fra, tage alle stik ud, for at sætte dem alle i igen, kort tid efter.
I aftes og i nat, var jeg til 'gyser'-LAN hjemme hos Martin, sammen med ham og Anne. Det var rigtig hyggeligt! Vi fik spillet Fear, Silent Hill og Resident Evil 4. Da klokken blev 06 om morgenen, tænkte vi; "Hm, vi er egentligt lidt trætte..." Anne tog hjem, da det jo var blevet lyst igen, og Martin og jeg sov. Aaah, søvn.
Klokken 15:30 vækkede jeg Martin ved at stirre på ham. Jeg tænkte, at nu var det MÅSKE på tide at stå op, hvis jeg skulle nå hjem idag!
En rigtig uhyggelig aften! Det kunne godt gentages!

Jeg ser frem til, at skulle se Isze og Randi på mandag når jeg skal ind til Århus og lege med dem! Håber sgu, at vejret er med os, ellers bliver det lidt nedern. Men det kan aldrig gå helt galt, når vi er sammen, det bliver sjovt alligevel! Som altid! Og så skal jeg overnatte hos Isze, det bliver også monster hyggeligt! Jeg glæder mig rigtig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar