tirsdag den 20. juli 2010

Silkeborgtur 2010

Endelig har jeg fået min computer igen, og jeg har tid til at skrive om de ting jeg mangler.
Vi var jo som bekendt nogle stykker, som var i Silkeborg på telttur! Og hvilken hyggeligt tid vi fik ud af det.
Vores dage startede med, at vi blev vækket omkring kl. otte af Helena som begyndte at snakke. Mostly med sig selv, da alle vi andre sov. Eller prøvede på det. Lidt op på formiddagen begyndte folk så småt at stå op og vi gik op og købte morgenmad, som for det meste for mit vedkommende bestod af ét rundstykke uden noget på.
Senere på dagen, lidt afhængig af vejret, kunne vi enten ligge os ud på badebroen og tage sol, eller gå, cm 1 km, langs en meget varm søsti, ned i byen.
I byen shoppede vi og var stamkunder hos En burgerbar og den lokale Bakel Shop. Vidunderligt!
Efter hygge i byen, skulle der handles ind til aftensmad, som bestod af lidt af hvert fra dag til dag, men nok mest grill mad og pasta, da det var det letteste at lave, med de midler vi havde til rådighed.
Efter maden stod den på hygge, øl og samværd. Kl. 23 skulle der være ro på campings pladsen, men det var vi vidst ikke de bedste til. Sådan fik vi en uges tid til at gå, og det var smadder hyggeligt! Det skal bestemt gentages.





Tusind tak for en fantastisk tur!
Sophie, Josefine, Martin, Helena, Kristina, Marie, Stine, Andreas & Jakob.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar