lørdag den 26. februar 2011

Ja, jeg er en nørd. Bær over med mig, tak

OMG OMG OMG OMG på fredag, d. 4/3, udkommer det nye Pokémon spil: 
Pokémon Black And White, til Nintendo DS.
OMG OMG OMG det bliver wild! Der er godt nok gymfest om fredagen, 
så min Pokémon-legekammerat Mathias kommer først lørdag. 
DER SKAL SPILLES GAMEBOY HELE NATTEN, DET LOVER JEG! 
Ork, jeg kunne dø af spænding! Ja ja, jeg er lidt en freak, men noget skal jeg jo gå op i og glæde mig til. HA!

 Jeg skal have Black, og Mathias White. 

Man kan stadig vælge om man vil være en dreng, 
eller en pige. Jeg plejer at vælge at være drengen.

 Men noget HELT nyt er, at årstiderne skifer.
Det er mega nice, synes jeg hvert fald.



Min spænding bliver snart udløst! Tror jeg vil poste nogle billeder der fra. Kunne være mega uunværligt tidsfordriv. Jeg er ligeglad med om nogen læser det, eller om folk synes det er latterligt.
Min blog, mine regler, mine indlæg.
*række runge*

Billeder fundet på pokemon.com, jeg ejer dem ikke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar