søndag den 6. februar 2011

Randi-Weekend

Jeg er i denne weekend blevet underholdt af Randi, hvilket har været super fedt og hyggeligt! Jeg har i fødselsdagsgave fra Randi fået en CD, mange tak Randi! Jeg har dog ikke hørt den endnu - shame on me!
Randi og jeg benyttede vores weekend til at fråde pizza, drikke cola, latte og red bull, spille PS3, DS(for mit vedkommende, da Randi spillede Dante's Inferno - og kom længere end mig, og da jeg ikke selv føler at jeg er SÅ dårlig til det spil, kommer jeg i tvivl om, om jeg kom til at sætte sværhedsgraden på Inferno, som er = MEGET SVÆR. Hov...) Set film - Avatar, på bluray, som er 16 min længere end den der blev vist i biffen OG det er nogle meget vigtige 16 min, som faktisk giver lige det sidste, man ikke lige fik med. Super fedt, synes jeg. Vil måske heller ikke skjule at jeg er lidt af en Avatar fan. Vi har selvfølgelig også set en masse andre film og TV - mostly Disney channel, som viser Pokémon fra 12-14 i weekenderne! Bare lige til info, hvis andre er lige så meget nørder som jeg selv.
Jeg ser frem til at se Randi igen SNART!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar