onsdag den 28. september 2011

Jeg var til stand-up i Studenterhuset i Aalborg i går, sammen med nogle stykker fra klassen! Det var smadder hyggeligt og smadder sjovt. Jeg er dog lidt skuffet over, at der ikke var flere end 9, når det skulle være en klassetur, men resten må komme med en anden gang!

MOST EXCITING NEW


Iphone 5, eller 4S, bliver vist frem tirsdag d. 4 oktober! Det bliver så spændende, jeg glæder mig som et lille barn! Wuup wuup!
Hvor jeg dog har ventet længe på dette øjeblik.
Flere uger!! Nu sker der endelig.
Glæder mig sådan til at få skiftet min x10 mini ud.
Jeg er så dybt skuffet over Sony Ericssons smartphones. Synes bare ikke det er go stil at love en "levetid" på 2 år, men at man holder op med at opdaterer styresystemet efter et halvt. FEJT SE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar