torsdag den 1. september 2011

SOPHIE DIN MINECRAFT FREAK!

Min filosofiske tankegang og spontane skrive-lyst er blevet slået ihjel af lorte AT.
Vi skal skrive om.. noget med fremtidsvisioner, hvilket jo i sig selv er et ret spændende emne, men det er bare svært når man ikke engang kan få stykket en problemformulering sammen. Hele dagen idag er gået på problemformulering, og det er først nu, efter vi ER kommer hjem fra skole, at det begynder at gå bare lidt fremad.
Jeg har været ude at køre i dag, og det gik faktisk rigtig godt. Køretime igen tirsdag og så er det tid til køreprøve torsdag. Uh, jeg bliver nervøs bare ved tanken! Martin bestod sin køreprøve igår, og det var alt for fedt! Du er så sej Martin. Selvom jeg er glad på hans vegne, kan jeg ikke lade være med at blive lidt misundelig og lidt fucking sur. For hvis nu min klaphat til en kørelærer (undskyld Jens, du ved jeg synes godt om dig) ikke aflyste køretime efter køretime ville jeg have været færdig for flere uger siden! "Sådan er det bare, at med nogle elever er man bare uheldig at det aldrig passer, og med andre passer det bare altid." Tak Jens, hvorfor er det lige mig der skal være den som ALDRIG NOGENSINDE passer. "Jeg er først færdig på banen nu, så vi kommer ikke ud at køre alligevel i dag." "Jeg skal til møde." Ork, det kan virkelig sætte mit pis i kog, selvom jeg godt ved, at han ikke gør det med vilje. Nu håber jeg bare, at jeg består på torsdag så det er slut med køretimer og aflysninger.
Lørdag kommer nok til at slå på nørdning. Sophie har inviteret til Minecraft-gamer-dag hos hende. Og da Alexander skal til bryllup (de kan da gifte sig en anden dag?) bliver det kun Sophie, Martin og mig. Wuhuuu..... Ej, det bliver sjovt Sophie!! Jeg glæder mig, bare rolig!
På næste fredag, altså fredag d. 9 er der sutfest på gym. Åh, det er bare det sjoveste - at se alle sutterne blive så fulde at de ikke kan stå på deres egne ben, de snavner med hinanden på kryds og på tværs, like there was no tomorrow. Og planen lyder på Gaden efter sutfest. Uhha. D. 10 holder Martin "familie-18-års". Jaja, det bliver fint nok. Håber vi skal have god mad!
Og lørdagen efter det holder vi så KÆMPE Minecraft-gamer-freaks-night hos Parmo med ALLE nørderne. (Alle dem der kan skrabes sammen) Det bliver hyggeligt.
Nu vil jeg enten fortsætte med problemformulering, sætte mig til at se fjernsyn, eller falde i søvn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar