torsdag den 13. oktober 2011

Jeg er så træt. Jeg ville ønske, at jeg bare kunne ligge mig i min seng og sove til imorgen tidlig.
Men det kan jeg ikke, for jeg har en engelsk aflevering til imorgen, som ikke laver sig selv - desværre.
Har nu læst teksten jeg skal skrive om igennem et par gange. Den er bare så lang.. Og svær.
Men den laver jo ikke sig selv, Emma. Så jeg er nød til at begynde. Selvom jeg ikke rigtig magter det.
For lidt siden vendte jeg mig om - ved ikke helt hvorfor - og dér i min seng, lå min misser. Hun plejer ALDRIG
at være på mit værelse, aldrig nogensinde. Men de sidste par dage har hun ligget dér. Jeg ser hende aldrig
komme ind. Hun er lydløs som en ninja, pludselig ligger hun der bare, og ser sød ud.

4 kommentarer:

  1. Mega lækkert billede :D

    SvarSlet
  2. Mange tak! Hun vendte sig om med det samme, så dette var det eneste billede jeg fik lov at tage :D

    SvarSlet
  3. Åhh en fin kat. Jeg kommer helt til savne mine katte som bor hjemme ved mine forældre.

    http://you-and-i-life.blogspot.com/

    SvarSlet