fredag den 28. oktober 2011

Studiepraktik på Aalborg Uni

Igår var jeg i studiepraktik på Aalborg universitet. Jeg synes det var rigtig fedt, at få et indblik i, hvad man laver på uni og hvordan de forskellige ting som gruppearbejde og forelæsninger foregår. Dog vil jeg sige... jeg har alt for dårlig stedsans til at finde rundt på Aalborg uni, stedet er jo enormt?! Jeg kunne ikke finde ud af hvor jeg skulle med en bus fra, da jeg skulle hjem, så jeg ringede til min mor for at få hende til at hente mig. Men selv dét viste sig at være noget af en udfordring; "Hvor er du?" "Det ved jeg ikke, hvor er du?" "Det ved jeg heller ikke." Men til sidst fandt vi hinanden og jeg kom hjem til leverpostejmad og varm kakao! Mums!
Jeg sidder spændt som et lille barn og venter på at få min iPhone, mens jeg raser over min egen mobil som bare bliver mere og mere fatsvag som dagene går. Hvis mine hænder er varme kan jeg ikke skrive beskeder - slet ikke. Den skrive iøøøkåååkæææækøøøøø.... Jaaa.. det var et forsøg på at skrive IKKE. Det er umuligt og jeg har slet ikke tålmodighed til det. Jeg glæder mig rigtig meget til endelig at få en iphone efter 100 års vente tid. Jeg har læst nogle anmeldelser af den på dansk, og mange er rigtig skuffede over, at Siri ikke kan ret meget i Danmark - helt ærligt, hvad havde i regnet med? Selvfølgelig kan den ikke alt hvad den kan i fx USA, når den slet ikke forstår dansk og ikke forstår æ ø og å. Det er jo klart.

Fandt dog en sjov video om Siri.

2 kommentarer:

  1. Det er en fin blog, du har(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fedt!
    Jeg var i studiepraktik i Århus under Filosofi og Idéhistorie :-)
    Århus Universitet er virkelig også enorm! Det tog mig også lidt tid at finde frem til bygningerne, men havde heldigvis en app, der ville vise mig vej!
    GLÆD dig til din nye mobil! Jeg ejer selv en iPhone 4g og den er jeg MEGET lykkelig for, haha :-)
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet