tirsdag den 1. november 2011

Igår havde jeg fri fra skole kl. 12 (jeg skulle dog blive på skolen til kl. 13.30, fordi jeg skulle have SRP vejledning, og kunne derefter tage en bus hjem kl. 14).
Idag havde jeg fri kl. 10 og havde bilen, så jeg var hjemme allerede halv 11.
Selvom jeg de sidste dage har haft tidligt fri, ingen afleveringer og faktisk slet ikke travlt, har jeg intet lavet. Jeg har virkelig ikke foretaget mig en skid. Jeg har sovet og sovet og sovet. Jeg burde have lavet en hel masse, lektier, SRP, ryddet op - alt sådan noget. Men jeg har intet lavet.
Jeg lovede Martin igår, at jeg ville tage med i loop idag. Tog jeg i loop? Nej, selvfølgelig gjorde jeg ikke det, for jeg er en doven skid. Jeg har så "lovet" ham at tage med fredag i stedet, hvor vi også har fri kl. 12, men det bliver sikkert heller ikke til noget. Jeg har helt dårlig samvittighed over mig selv, fordi jeg er sådan et dovent menneske. Tænk at jeg kan være det bekendt.
Nu vil jeg gå i seng, så jeg måske ikke er vildt træt imorgen (hvilket jeg nok er alligevel).

PS jeg har stadig ikke fået min iPhone, venter stadig. Trute-lut..

1 kommentar:

  1. Dovenhed her om vinteren(ja ja, efterår, same same i det her land) er sku i orden.
    /L

    http://style-conscious.blogspot.com/

    SvarSlet