tirsdag den 27. december 2011

Jeg har hovedpine, så jeg kan ikke sove. Stormen raser uden for mit vindue mens jeg ligger her i min trygge varme seng. Man ligger godt, tiltrods for hovedpinen og kvalmen, som gør det nærmest umuligt at falde til ro. Men det er ikke noget nyt, at jeg ikke kan sove... Sådan er det tit. Så jeg bruger tiden til at tænke. Tænkt en masse tanker. (hvad skulle man ellers tænke...?) Det er gået op for mig, at mange at mine blogindlæg har været meget "jeg er nødt til at skrive noget"-agtige, selvom ideen med min blog var at komme af med mine tanker. At tvinge sig selv til at skrive hvad man har lavet er ikke ligefrem det oprindelige formål. Men jeg vil ikke sige "så det gør jeg ALDRIG mere", for det kan godt være at jeg får lyst til. Men i såfald gør jeg det fordi jeg har lyst og ikke fordi jeg føler, at jeg skal. Det er rart at have ferie og bare lave ingenting. Idag stod jeg op kl 16. Ikke med vilje, jeg var faktisk ikke klar over, at klokken var så mange, men fordi det var så mørkt udenfor, så jeg troede nok, at det stadig var morgen. Men jeg havde nok trængt til det. Må man gå ud fra. Min mor bad mig gå i seng, da hun gik i seng kl 00. Jeg ved ikke rigtig hvorfor hun altid gør det, for hun ved da at jeg er fuldstændig ligeglad med at hun siger "nu skal du altså gå i seng Emma". Jeg gør det jo ikke alligevel? Men kl 1 gjorde mit hoved så ondt, at jeg var nødt til det. Men her ligger jeg. Jeg sover stadig ikke og klokken er næsten halv 4. Jeg kan bare ikke. Det hjælper selvfølgelig ikke så meget at begynde at lave noget andet, for så overskrider jeg bare det punkt hvor jeg faktisk er træt og bliver så i stedet frisk eller overtræt om man vil og kan så slet ikke sove.
Det her bliver endnu et af de blog indlæg hvor man tænker "der er ingen billeder, bare en masse tekst, det gider jeg ikke læse." men det gør ingenting. For jeg gør det for min egen skyld og for at lukke mine tanker ud, så de måske fylder mindre i hovedet og måske kan jeg så falde i søvn.
Man ved jo aldrig.

1 kommentar:

  1. Ferie er ikke altid smart, det kan nemlig godt gøre det sværere at falde i søvn!
    Der skal være plads til indlæg uden billeder, for hvad er en blog ellers? En billedbog? Eller faktisk en blog baseret på en persons liv?

    SvarSlet