søndag den 8. januar 2012

Det der med, når man sidder på sit værelse en søndag eftermiddag med snot hængende ud af begge næsebor og lommetørklæder, som dækker hele ens skrivebord. Thats my reality!
Jeg sidder og finder nye blogs jeg kan følge. Det er utroligt hvor mange forskellige mennesker der blogger og hvor vidt forskelligt folk tolker det, at have en blog. Nogle poster mest billeder, andre mest tekst.
Jeg ved ikke hvad jeg er mest til. Nok mest tekst, fordi jeg er så dårlig til at få tage nogle billeder, som er værd for nogle at se.
Jeg sidder endnu engang i det så kendte dilemma, at jeg burde skrive spansk, men at jeg ikke rigtig kan tage mig sammen. Håber nok lidt på, at den bare skriver sig selv. (Hvem håber ikke det en gang imellem)
Denne weekend har været meget anderledes for mig. Jeg plejer normalt at være vågen til kl. 3 om natten, men i denne weekend er jeg gået tidligt i seng. Dette har endvidere resulteret i, at jeg også er stået vildt tidligt op, hvert fald i forhold til, hvornår jeg plejer at stå op. Lørdag var jeg vågen allerede halv 9, og idag kl. 10. Det er meget underligt at vågne FØR mine forældre og stå op sammen med dem og spise morgenmad. Det har jeg aldrig gjort før, med mindre vi har skullet et eller andet, så jeg har været nødt til at stå op.
Jeg tror nu ikke, at det er en "ny stil", jeg tror bare det er et tilfælde. Og fordi at jeg er så snottet og syg, at jeg har været nødt til at gå tidligt i seng og derfor ikke har kunnet sove længere.
Men ikke desto mindre, selvom jeg har haft nogle LANGE dage, så har jeg intet lavet. Nej, det passer faktisk ikke! Jeg har tegnet! Jeg har oploaded to nye billeder til mit galleri på DeviantArt -> LINK: mimitheangel.deviantart.com


For pokker da også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar