søndag den 2. januar 2011

Ferien

Mine ferie er ved at være slut! Om få timer sidder jeg igen i skolen og ønsker, at det snart bliver ferie igen. Dumme teenager. Mine ferie har bestået af to ture til Aalborg med min mor, hvilket var rigtig hyggeligt. Og så ellers bare ps3, familiehygge, PC, kæreste-kedelighed, cola og søvn.
Juleaften hos min onkel var som altid hyggeligt! Gaverne var gode så jeg er tilfreds!
- Printer/scanner
- 2 x guitar stativ (endelig)
- Øko Uglesengetøj
- Cardigan
- Pung
- Sommerfugl i glas
- LittleBIGPlanet bamse
- Bog

Da jeg var i Føtex med min mor, da vi var på "bytte-julegaver"-indkøbstur, købte jeg min første del på vejen til at flytte hjemmefra: BESTIK!
Jeg føler mig lidt stolt, selvom jeg ikke har planer om at flytte hjemmefra før tidligst efter 3.g - men hvem ved hvad fremtiden må bringe?
Jeg er ikke sikker på, om der er nogen der læser min blog mere, da jeg ikke har skrevet længe. Men så snakker jeg bare med mig selv, det er også så vældig hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar