fredag den 15. april 2011

Ferie endelig ferie

Hvor er det bare en skøn følelse, at have ferie! Og så endda efter en god dag.
Idræt var hårdt, og jeg kommer til at have SÅ ondt i morgen, at jeg tror jeg skal dø, men det var fedt!
Og jeg havde det godt. Dér i regnen, ved møllesøen, med Anitas blide stemme, som sveg i mine øre.
Men nu er der ferie og ferien skal nydes. Min mor og jeg var i Jysk, for at købe en top madres,
så jeg måske kan få en god nats søvn, for én gangs skyld. Jeg har virkelig svært ved at falde i søvn, og jeg sover så dårligt, så jeg håber, at det bliver bedre nu!
Tirsdag står den på Aalborg med Martin. I aften burde den stå på AT synopse, men det kommer nok
til at stå på Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 i stedet. Og så må jeg blive kvalt i synopse
imorgen. Det overlever jeg nok - og hvis ikke, så må de få en lorte synopse. Jeg synes det er latterligt
når vi er den eneste klasse som skal skrive den, så jeg gider faktisk ikke rigtig. Jeg ser ikke den dybere
mening med det? Beklager.
Nu vil jeg sidde her, med ømme ben og øm ryg, efter løbe løbe løbe løbe løbe i idræt, og glædeligt
vente på at vi skal have aftensmad! Bøffer, salat og flutes - mums.
Min ferie kommer til at stå på søvn og PS3 most of the time, men ellers lektier og andet sjovt (?)

GOD PÅSKE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar