lørdag den 16. april 2011

Rejsesynopse

Nu er min AT rejsesynopse så tæt på at være færdig, at jeg kan rører målstregen!
Den var slet ikke så slem, som jeg havde frygtet. Jeg vil næsten ikke indrømme det,
men jeg synes faktisk den var helt rar at skrive. Det kørte bare der ud af, og jeg vidste
hele tiden hvilket ord der skulle komme som det næste. Sådan en følelse har jeg godt
nok aldrig haft med en skoleopgave før, nogensinde. Men hvor er det fedt at vide, at
man snart er færdig og at man faktisk ikke har været ved at dø af stress undervejs.
Nu skal jeg blot læse den igennem og så er jeg 100 % gået på påskeferie. Ikke flere
afleveringer, og lektier, som ikke kan vente til mandag inden jeg stater igen.
Lækkert med afslapning. Og min nye top madras gør bare livet vidunderligt.
Nu kan jeg rent faktisk falde i søvn OG sove godt uden at få ond, alt sammen på
samme tid. Det er da utroligt, hva?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar