søndag den 16. oktober 2011

Efterårsferie

Efterårsferien startede med et brag af en fødselsdagsfest på gym, efterfulgt af en tur i Gaden med Sophie.
Men selvom det er ferie slipper jeg ikke helt af med skolepligter, da vi skal skrive SRP de sidste 14 dage inden jul og jeg havde endnu ikke fundet den bog jeg skulle bruge, ups! Travlt fik jeg. Og var den til at finde på nogle biblioteker, nej det tror jeg ikke. Panisk som jeg blev spurgte jeg fortvivlet min mor til råds. Hun foreslog at vi tog i Læsehesten og kiggede efter den. Til min store glæde og mit kæmpe held havde de den i Læsehesten, til blot 10 kr. *KØBT* Fantastisk, nu har jeg ro i sjælen og kan nyde min ferie.


Og jeg er netop nu blevet færdig med at lime de sidste ting fast på min samle-selv ugle fra TIGER.
Til dem der siger, at det er noget lort, som man ikke kan samle - jo tumper, det kan man godt. Jeg kunne!

2 kommentarer:

  1. Hvor er uglerne skønne :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. De er smukke! Jeg har så mange, men jeg for aldrig nok! :-D

    SvarSlet