torsdag den 20. oktober 2011

Jeg har ikke blogget i 4 dage! HVAD ER JEG FOR ET MENNESKE?
Men jeg har en forklaring - vil ikke bestemme om den er god eller dårlig.
Det er ferie, og når der er ferie laver jeg absolut intet. Mindre end ingenting.
Jeg ligger i min seng hele dagen og stener fjernsyn. Derfor blogger jeg ikke.
For det ville kræve at jeg rejse mig, fandt min computer lader, satte den i stik,
tændte min computer, satte mig i min stol, og så videre. Og det orker jeg bare ikke.

Et par nyheder fra min ferie, som er ret kedelig, er der nu alligevel.
Onsdag fik jeg ENDELIG mit kørekort, og jeg holder bare for mig selv, hvor
mange forsøg jeg brugte. NOK, skal vi ikke bare sige det sådan.. Jo, tak.
Derudover er jeg blevet ramt af en ondskabsfuld forkølelse, som har stået på
i to dage. Jeg plejer kun at være slemt ramt i én dag, og derefter var det bare sådan
almindelig snot og sådan. Men det er VIRKELIG slemt og det vil aldrig få en ende.
Ja, jeg er en smule ynkelig, men jeg gider ikke være syg i min ferie, det er simpelthen
for dumt og irriterende. Men nu vil jeg ligge mig hen under min dyne igen, jeg tror
nemlig, at den har savnet mig i de ti minutter jeg har siddet her.

Håber folk har haft en lidt mere interessant ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar