tirsdag den 4. oktober 2011

iPhone 4S

iPhone 4S er nu blevet vist frem! Kameraet bliver så awesome! 8 MP og bare i det hele taget bedre! Video bliver også mega godt. Og så kommer der Siri.. hed det vist - sådan noget stemmestyring som kan ALT. Læse sms'er fra lommen, søge på google eller wiki eller andet på nette. Fortælle dig hvordan vejret er. Sige om du skal have paraply med i dag. ALT spørg man den: "Who are you?" svare den "I am a humble personal assistant."
Den kommer til at se ud præcis som iPhone 4. Jeg havde nok håbet lidt på en større skærm med det er OK.
Jeg glæder mig helt vildt til at få den - pre-order starter fredag d. 7 og den vil komme ud d. 14.
Derudover kommer iOS 5 og iCloud ud d. 12! Wup wup. Det bliver rigtig spændende.
Da jeg ikke er den heldige ejer af en iPhone 4 skal jeg selvfølgelig eje den nye iPhone 4S.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar