lørdag den 1. oktober 2011

PANIK

.. Jeg var i panik stemning i går, da jeg brugte hele aftenen (altså flere timer)
på at finde min lille ugle Liva. Hun var blevet væk!! Jeg var helt ude af mig selv.
Hun er en lille WWF ugle fra Salling, og jeg elsker hende! Hun plejede at ligge i
min seng sammen med Hector og Hedwig, men hun var ingen stedet at finde!
Jeg ledte de samme steder mindst 12 gange, overalt nedenunder, i stuen, ja selv ude
i haven, men hun var pist væk! Imorgen genoptog jeg så eftersøgningen og til min
store lettelse FANDT JEG HENDE. Viklet ind i mit lagen på undersiden af min
madres. Men nu er hun genforenet med Hector og Hedwig og jeg lader hende aldrig
forsvinde på den måde igen!
- Aftenen står på hjemmelavet pizza og dansk aflevering.

Den store; Hedwig. Den lille hvide; Liva og den lille grå; Hector (og Fridas hale)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar