fredag den 21. oktober 2011

Jeg kan slet ikke overskue, at alting er så dyrt. Nu kan man endelig købe iPhone 4S og dog haster jeg ikke
ind på Apples hjemmeside for at købe den. 4699kr er alligevel mange penge, når man også skal til j-pop,
og så er det snart december, og december er altid dyr. Måske burde jeg være mindre gavmild i år, og købe
nogle lidt billigere gaver til mine forældre. Men det er bare svært, for de er så søde ved mig hele året og
det er nærmest det eneste tidspunkt på året hvor jeg har mulighed for at gengælde det ordenligt.
(Jeg fedter IKKE for noget, og jeg ved godt, at det i sidste ende er tanken der tæller.) Men helt ærligt, der er jo ingen der gider have et eller andet mega lame hjemmelavet bæ, når de faktisk ønskede sig.. en CD, tøj, mad-
lavningsting. Så er det ikke fedt at få et eller andet lamt, som jeg har lavet med mine små hænder, for så
kreativ er jeg slet ikke når det kommer til stykket.
Men med hensyn til iPhone er jeg virkelig i et dilemma, for jeg har virkelig ventet og ventet og VENTET i flere
måneder, på at den nye iPhone skulle komme. Nu er den her.. Jeg ventede og ventede i 14 dage på at man 
kunne købe den, nu kan man købe den og alligevel har jeg ikke gjort det endnu. Hvorfor tøver jeg?
Og hvorfor taler jeg med mig selv? Jeg håber virkelig, at der er nogen som læser dette, ellers vil jeg føle mig
rigtig godt dum. Men hvad skal jeg gøre? Vente endnu længere, til Telenor tager sig sammen og kommer med
deres bud, på iPhone 4S med abonnement (som skal være på højest 200 kr om måneden for abonnement, og så vil jeg ca give 600-700 kr om måneden i afbetaling på iPhone.) - men hvad nu hvis det bliver et sygt nedern og dyrt abonnement som jeg ikke gider at have, så har jeg ventet endnu mere, uden grund. Eller skal jeg bare købe den LIGE NU fra Apples hjemmeside? HJÆLP MIG.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar