tirsdag den 15. november 2011

J-popcon

Torsdag efter skole, tog jeg ned til Louise i Hadsten. Hun hentede mig ved toget og vi traskede hjem til hende. Vi så fjernsyn i stuen, først alene og senere med hendes mor og stedfar. Chips, latte og kakao til os, yay! Vi fik aftensmad (pasta og kødsovs) og gik derefter ind på hendes værelse og så film; kiki.
Spændingen hos os begge var stor, for fredag skulle vi op tidligt, for at tage ind til Århus hvor vi skulle mødes med Randi og derefter gik turen mod København og j-pop! Hold op hvor jeg glædede mig! Vi ankommer til Københavns hovedbanegård iført cosplays og aldrig er jeg blevet gloet så meget på - har folk virkelig aldrig set en pikachu før? Vi tog over til DGI- byen med det samme, for at få vores armbånd. Der var ikke ret mange mennesker så vi stod kun i kø i ca ti minutter. Derefter gik vi på sunset og ventede på, at klokken blev 16 så connen åbnede! Da klokken blev 16 var der fyldt op ved indgangen, vi kunne bare gå igennem - SKØNT! Dog stod vi i kø i en time, for at smide vores ting i gardaroben. Derefter var alt fedt - 1000 kram og glade mennesker! Bedste weekend længe! Vi sov hos Louises faster i Birkerød. Det var lækkert! Søndag kom jeg hjem efter en lang og dum tog tur i et proppet tog.
Sikke en fantastisk weekend - tak til Louise og Randi fordi de kunne holde mig ud.

1 kommentar:

  1. Skræmmende billeder! ;-)

    /Sofie
    soedesofieskriver.blogspot.com
    sofieskriverhistorier.blogspot.com

    SvarSlet