torsdag den 8. december 2011

Jeg er i gang med SRP juhuu *falsk jubel*
Men jeg er forud for min tidsplan, så jeg kan godt tillade mig at holde en lille pause og skrive blog.. og svare Alexander som skriver til mig på Facebook HVAD VIL DU?! Wauw, han har lavet sidehoved i sin SRP. Og.. så ikke mere. Jeg har dog skrevet en hel side (ja, wuhu, det er virkelig meget. NEJ det ved jeg godt, at det ikke er...) MEN det var faktisk slet ikke meningen at jeg skulle være begyndt at skrive før imorgen, så det er en god ting, selvom en side hverken lyder af meget eller er det. Men i hvertfald har jeg skrevet én side om psykopati. Det bliver nok til halvanden før jeg er færdig med det, for det virker stadig lidt... tomt og mangelfuldt. Men anyway, så går alt jo som det skal. Jeg tror jeg vil tvinge min mor til at købe mig 47 Red Bulls så jeg kan holde mig vågen de næste 14 dage, da jeg ikke rigtig er et kaffe menneske.

Jeg sad i går aftens og tænkte over, hvilke ting som virkelig kan irritere mig. Ved samme lejlighed kom jeg derfor selvfølgelig til at tænke på, hvilke ting jeg virkelig elsker. Og på det punkt er jeg nok lidt materialistisk; jeg elsker min guitar, jeg elsker min farmors smykker, som jeg har arvet, jeg elsker min hovedpude, og min iPhone. Selvfølgelig elsker jeg også min familie, mine venner og mine dyr, så helt egoistisk og materialistisk er jeg heller ikke. Men gud hvor jeg dog elsker min iPhone, og den kan blive ved med at overraske mig og gøre mig endnu mere lykkelig. Engang i sidste uge opdagede jeg, at man i stedet for at trække "låse linjen" op, når man får en besked, kan man tage fat i ikonet ved selve beskeden og på den måde komme direkte ind i den pågældende besked. Det er skide smart, når man ikke har tjekket sin telefon i et stykke tid og derfor har fået mere end en SMS. Og her den anden dag opdagede jeg, at man når man i iTunes skriver teksten på en sang ind til sangen, så viser den også teksten når man afspiller sangen på sin iPhone. Jamen det bliver sgu da ikke mere genialt. Jeg forstår ikke folk, som ikke kan lide iPhone. Ja, nok er den dyr, men jeg synes virkelig at det er det værd. Jeg har aldrig prøvet en Android telefon, som virkede så tilfredsstillende som min iPhone gør.

iPhone 4S ★ fem ud af fem stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar