mandag den 20. februar 2012

Ny computer og snart 20 år gammel

Well, overskriften siger vel en del. Jeg har ENDELIG fået en ny stationær, da den anden var brændt sammen. Nice, ej egentlig ikke. Derfor bruger jeg HELE min aften på at installere Sims 3 (det tager hele aften fordi jeg glemmer at tjekke om den er færdig med at installere...) Imens hører jeg musik på Spotify, fordi jeg ikke har fået lagt noget af mit musik over endnu. Det taget nemlig ret lang tid, da jeg har ret meget.

Og så fylder jeg snart 20 år. Hvilket jeg virkelig ikke rigtig ved, hvordan jeg skal forholde mig til. Jeg føler, at jeg slet ikke er klar til at blive 'voksen', men samtidig... Nej, ikke noget samtidig. Jeg vil ikke være voksen. Men når man er voksen bestemmer man selv, og derfor bestemmer jeg selv, at jeg ikke vil opføre mig, som en voksen. Jepsen.
Ikke, at jeg vil gå rundt og opføre mig tåbeligt og umodent all the time. Nogle gange har jeg bare brug for at spasse ud med mine skøre venner. Selv om jeg er 20 år, må jeg godt en gang imellem opføre mig som en på 12. Og hvis folk synes det er barnligt, så er jeg helt ligeglad. For jeg hygger mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar